Rabu, Mac 17, 2010

Ku Percaya Ada Harijadi (eh cinta) :D

Cuba dengar dendangan lagu baru daripada Datuk Siti Nurhaliza ini.. Macam ada dua lagu dalam satu, kan?? Unik... :)



Ini liriknya :

Mereka meragui,
Wujudnya cinta yang sejati,
Tidak hati ini,
 Semenjak dari mula ku yakin ada cinta,
Cintalah yang memungkinkan segala.
Ku rela,
Biar bertakhta pun perit,
Tertusuk duri,
Jalan berliku tiada bererti,
Ku percaya,
Tidak sia-sia aku diuji,
Demi cinta, tersembunyi hikmahnya,
Pasti...

Korus:
Pandang-pandang alam ini,
Sambil pandang difikiri,
Mana bumbung langit,
Tinggi mana lantai bumi,
Tiap satu yang terjadi,
Tidak mungkin tersendiri,
Cuba cari jawapannya, andai meragui...

Penutup:
Sejak mula ku percaya ada cinta,
Cinta itu memungkinkan segalanya,
Cinta suci dan abadi....

Bagi aku, Datuk Siti Nurhaliza merupakan seorang yang hebat. Tak ramai artis Malaysia yang mampu buat apa yang beliau dah buat. Besides, pengiktirafan terhadap dirinya sangat tinggi, even sampai international. Memang salute lah sama Datuk Siti !!!  Andalah artis yang ku minati sejak kecil lagi!! 


By the way, percaya atau tidak, aku dah menyambut birthday aku yang ke-16.. Haha, aku dah tua dan sudah bertambah tanggungjawabku di dunia. Hope kesuksesan sentiasa berada bersama gue.. Amin :DD

nota kaki- lagu ini ialah lagu tema tahun ini. Entahla, aku berasa macam ada benda yang berkaitan..

2 ulasan:

Syafiq Hamidan berkata...

kat bawah ni Gaga.... Atas ni Siti Nurhaliza.... btw, kan aku dah proposekan kamoo lagu ni dari taon lepas lagi...?? hurm... kan betol sedap n bermakna... Sentap la jgak mendengarnya... hahaha...

Luqman Din berkata...

hahaha... motif mentionkan gaga??
ye la.. x kan suma nak post pasal dier kot..

kiter kena ade variasi.. wakaka

ye ke propose??? biler?? entahla.. ana lupa kot :DD