Rabu, 1 Jun 2011

Rolling In The Deep

Ke hadapan blog yang telah lama ku selingkuh,

Oh sayang, cukup sebulan lebih aku tak bersama kau.

Rindu tak? ;) Maaf sebab lama meninggalkan kau keseorangan. Aku berjuang untuk peperiksaan dan tugasan dunia yang lain. Baru saja habis exam SBP yang berlangsung selama sebulan (lemah sudah neuron aku berpikir -.-), kelas tambahan di Lenggong dan buka cuti ini, ada summit pula. Sibuk betul jadi form 5, kan?

Aku harap masih ada yang masih melawat kau, membaca vandalan daku atas dadamu, dan menconteng komen di mukamu lagi. amin~

Terima kasih sebab wujud untuk aku. Aku benar-benar menghargainya.

Itu je lah buat masa sekarang.

anggaplah aku menyanyi lagu ini untuk mu :D

Bye sayang, kembalilah bermaya untuk kebaikan kita berdua.

Salam rindu:
Pacarmu yang curang bersebab~

Tiada ulasan: